Tuesday, September 23, 2008

buat sahabat - AKU PUNYA SUKA!

buat sahabat. selepas lima tahun kita berpaling dari dunia nyata, kini bakal keluar dari puncak perdana. selepas lima tahun kita menjerih derita bersama, kita mungkin tidak akan bersua. aku teringat akan kalian, AZIM yang mengalah tiba-tiba, RIDSET yang berubah kelahanatannya, EPUL yang menemui cinta barunya, GJAN yang bangkit bersama cermin matanya, AZMIR dengan "keperlahanannya", NASIR yang masih dengan hidupnya, dan ramai lagi yang bawa nya...nya...nya... tak lupa dengan TOMOK dengan kelancangan mulutnya (org N9 macam aku), WAK DOL yang meninggalkan puisi-puisinya, UDA yang semakin tua, dan JPK KOLEJ dan MPP FAKULTI termasuk budak baru fakulti yang semakin ku pandang hina. aku sekadar mencari kenangan bersama kalian yang aku rasakan satu pengalaman yang tak mungkin aku lupakan sepanjang hidupku. setiap kenangan bersama kalian menyatakan bahawa aku masih mempunyai rakan. mungkin satu hari nanti kalian akan menghilang, tetapi pastikan kehilangan kalian tidak seperti SHEAMZ yang mengkhianati persahabatan kita, atau AMIN yang hilang tiba-tiba!

7 comments:

amer zaman said...

ni dah nak abis study la ni?

erm..
yang tak best..
yang buruk..
yang hina..

sebenarnya nostalgia..
yang membuatkan kita tersenyum..

semut kecil said...

ye la.. aku perlahan la kan...=( nak buat macam mana.. dah itu yg ditentukan Tuhan... Perlahan pun ada kebaikannya kan??

ajarkan aku cara supaya aku tak perlahan... terangkan jalan supaya aku boleh terus berjalan...

sebab aku penat sangat sekarang ni... =(

Nona Cici said...

terima kasih buat kalian yg byk mengajar aku apa erti persahabatan,apa erti teman..

i cherish every moment n everything that we have gone thru for these past 5 yrs..precious memories that will remain forever in my mind..

kalian di hati,selalu..biar ribut taufan mendatang,kenangan yg buruk akan aku buang,kenangan yg indah akan aku simpan..

industri kecik,kita akan bertemu semula..biar tak akan sama,tapi kawan ttp kawan..kan?

Anonymous said...

kepada kau yang aku kenali...itu adalah satu catatan sejarah bermakna untuk aku ingati..tatkala kelancanganku disapu awan nanti...kuharap kau akan berbicara pada tuhan tentang aku...

Anonymous said...

salam lebaran:)

UnGu said...

SYAZWAN dengan apa-nya?
ermmm....

haih...
sampai kapan pon, aku akan ingt kau sebagai senior yg garang~
jauh di sudut hati, aku taw kau baek...

HajarAznam said...

seriously sampai sekarang aku susah nak buang puncak perdana....lebih2 lagi shah alam...selepas 7 tahun bergelumang di shah alam terasa macam master pun nak buat kat shah alam je hahahhahahaha...