Tuesday, May 26, 2009

Jatuh Cinta Lagi?

Aduh... kali ini aku rasakan yang aku sudah jatuh cinta lagi. apa yang jatuh cinta, aku tak tahu. kepada siapa pun aku tak tahu. sudah berbulan aku tak ketemu dengan susuk seorang wanita. sepanjang beberapa bulan dalam pekerjaanku aku hanya ketemu dengan susuk kejantanan yang berusia. bagaimana pula dengan susuk wanita? di sini? sekelilingku kini? hampeh! aku cuma menunggu sedikit ketika sekiranya aku berkunjung ke bandar. itulah masanya untukku melihat susuk-susuk munggil wanita dari yang masih menuntut hinggalah bekerja. itupun sehari dalam tiga minggu. sudahlah bekerja dalam pejabat yang majoriti lelaki, tinggal menyewa di kawasan yang tiada bayang anak dara, arghhh!!!!! TAPI, MENGAPA AKU RASA AKU JATUH CINTA? mungkin sebab sudah enam bulan sudah tidak bertemu dengan si dia. mungkin... mungkin...

3 comments:

amer zaman said...

alahai...
pedih gak tak dapat cuci mata ni..

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam Zura Firdaus,

lebih baik jatuh cinta,
kalau jatuh longkang (lain pulak jadinya).

nurulanessa said...

mcm terseksa je bunyik nye.
ok la tu.x bnyk dosa buat klu xdpt tgk perempuan.hahah
kan cool